Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the updraftplus domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/hyrrat.metropolia.fi/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Kilpailuetua laadusta | Reittejä hyvinvointialan yrittäjyyteen

Kilpailuetua laadusta

 

HYRRAT_WOMAN_FLOWERS


Pienille ja keskisuurille sosiaali- ja terveysalan yrityksille sopivia laatujärjestelmiä:

Holma Tupu ,2012, ITE -järjestelmä.

Vehviläinen Eija, 2012,

Laadukkaat palvelut luovat kilpailuedun

Laadukkaista palveluista puhuttaessa asiakas on keskiössä, sillä hyvä tunne ja kokemus saadusta palvelusta saa asiakkaan palamaan takaisin ja kertomaan muille hyvistä kokemuksistaan. Postitiivisen asiakaskokemuksen luo asiakkaan huomioiminen ja kuuntelu, hänen tilanteensa ymmärtäminen sekä se, että häneen ollaan yhteydessä ja hänen kysymyksiinsä vastataan viipymättä.

Hyvä palvelu on sellaista, joka vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palveluntarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita. Tuloksellisuuden parantaminen edellyttää lisäksi huomion kiinnittämistä siihen, mitä tehdään ja miten tehdään. Tarvitaan tietoa siitä, mikä toimii ja mikä ei.

HYRRAT_ROLLAATORI